ploaie amară


mi-am dat seama de niște lucruri puțin ciudate pentru ființa mea. mi-am dat seama că în mai puțin de 24 de ore se poate schimba totul radical. mi-am dat seama că tu nu ești cine credeam…

simplele tale vorbe mi-au inundat camerele inimii atât de mult încât au dat afară prin colțurile ochiilor. vremea a fost în concordanță cu mine, cerul îmi plângea și el de milă sau nu știu de ce.

în momentul de față nu cred că există cuvinte care să-mi exprime dezamăgirea și frustratea ce o simt…nimic nu cred că poate anula ceea ce simt acum, cel puțin nu azi. 

Imagineazi nu te mai iubesc. îți mulțumesc pentru tot…defapt nu-ți mulțumesc. n-ai făcut nimic pentru mine 

 

3 gânduri despre “ploaie amară

Lasă un răspuns

