alter-ego


mă dezbrac de toate sentimentele pure ce-mi învelesc acum ființa. inima mea a fost secționată, iar tu ai încercat să-i faci o cusătură din vorbe…doar vorbe. aceasta nu a rezistat. am avut alte aștepări de la tine.

nu-mi pot controla eul interior care ține atât de mult la tine, la noi…

încerc să-mi metamorfozez starea, nestarea, ce-o fi ea, în ceva ce nici măcar eu nu știu ce este. vreau să mă transform într-o altă persoană, dar știu că asta nu este posibil. o să-mi conturez viitoarea existență mult mai departe de tine și de tot ceea ce-mi aduce aminte de tine: ochi, buze, mâini, molecule.

în visarea mea continuă, în subconștientul meu vei fi mereu prezent, împreună cu toate acțiuniile tale efemere și fantomatice. tu, sugător de sevă, distrugător de vise.

Imaginebărbatul-asimetrizare totală.

Mamă-ți e minciuna, iar abisul tată.

Lasă un răspuns

