speranțe


Lucrurile se schimbă. Şi prietenii pleacă, te părăsesc. Şi viaţa nu se opreşte în loc pentru nimeni.

da, lucrurile se schimbă, în bine și în rău, dar mai mult în rău. dintr-o dată, apare o persoană care îți ia tot, îți ia prietenii și viața, vrea să îți ocupe locul din inima lor și reușește, încearcă să te facă invidios prin orice, dar nu reușește.

așa s-a întâmplat și cu tine, love. a venit ea și ți-a pătruns sub piele, a ajuns în inima ta, unde eram eu, și m-a scos de-acolo prin cel mai urât mod posibil, m-a scos din inima și ființa da. de ce? pentru că așa a vrut ea. dar viața nu așteptă nici după mine, așa că încerc să trec peste. încerc să mă adaptez și să nu par afectată, dar numai eu știu cum reușesc să-mi fac fiorii să nu-mi pulseze afară din organism și lacrimile să-mi ajungă pe obraji.

sper să îți dai seama cine te merită mai mult. sau sper să-mi dau eu seama dacă mă meriți.

6 gânduri despre “speranțe

Lasă un răspuns

