hrană pentru suflet


îmi doresc:

-timp, timp pentru a fi mai mult cu tine, timp pentru a-ți simți mai bine prezența

-să-ți văd mai mult zâmbetul

-să te am aproape

-să crești așa cum am crescut și eu 

-să te văd fericit

-să poți fi tu însuți

dar stai, aceste lucruri nu sunt pentru mine, sunt pentru tine..

Imaginetu ce îți dorești?

 

2 gânduri despre “hrană pentru suflet

  1. Imi doresc zi de zi
    -sa-ti vad zambetul
    -Ochii in timp ce ma analizeaza
    -Obrajii imbujorandu-se
    -Acea fastacire adorabila
    -Acele clipe petrecute impreuna sa nu se termine vreodata <3
    (ma inspiri :) )

Lasă un răspuns

