pentru…


vidul lăuntric se instaurează în ființa mea. aș vrea doar să-mi strângi mâna și să-mi spui că o să fie bine, doar pe tine o să te cred. am nevoie de niște minuni netoxice. o ”rană cosmică” îmi împăienjenește sufletul, iar ”labirintul interior” nu-mi poate fi străbătut decât de tine. coregrafia iubirii noastre îmi este încă desenată pe coaste, între vertebre…tu, alter-ego, tu celălalt, tu ființa iubită.

mi-ai dat un gram de fericire, dar nu se compară cu kilogramele de durere ce le-am simțit.

Imaginepentru acel iubit al alteia la care țin enorm.

 

2 gânduri despre “pentru…

Lasă un răspuns

