inimă defectă


nici nu mai știu ce așteptări am de la mine, de la tine, de la viață… tot ce se întâmplă nu coincide cu planurile mele. nimic. inima îmi bate cu și mai mare putere când te vâd, iar când apare și ea în peisaj un nod îmi ocupă gâtul, iar în stomac se face un gol de durere.

ai fost vreodată în situația în care spunei adevărul, dar persoana cu care vorbeai nu te credea? dacă da, mă înțelegi perfect. nu știu ce să mai fac pentru a mă crede. (sau poate nu fac nimic!?). în fine, nu știu cu ce am greșit pentru a primi atâtea lovituri sub centură. totul este ciclic, durerea nu vine în valuri, e continuă… la fel ca dragostea mea pentru tine.

frunza ce cade din copacul ce-l zăresc de pe fereastra mea își spune cuvântul. mai bine plec, și așa mama îmi spune că îmi ”stric ochii” dacă stau prea mult în fața monitorului. oricum ar fi, e mai bine decât să-mi ”strici” tu inima.

Imagine

8 gânduri despre “inimă defectă

      1. Nu înţeleg dar nici nu cer detalii. Te rog să crezi în tine. Într-un fel sau altul, lucrurile îşi vor găsi o rezolvare. Şi atunci vei fi împăcată. Chiar dacă acum doare, cândva vei zâmbi gândindu-te la asta.

Lasă un răspuns

