grav magic fin


oasele mi se freacă unele de altele. au ruginit de la atâtea lacrimi, de la atâta plâns în mine. s-au deteriorat simțitor, atât fizic cât și psihic. 

să curgă din mine rugină, și sentimente din tine! să curgă din mine tot ceea ce e rău, tot ceea ce ai cauzat tu, iar din tine tot ce e bun, să te secătuiască și pe tine viața de sentimente care conduc spre hedonism. corupător de suflete și distrugător de oase ale creației, sper să fi secătuit de orice putere și vlagă. sau mai bine sper să simți doar ce simt eu. vreau să fi la fel ca o prună uscată, tu ”nucă veselă pe pereți”, vreau să-mi fi seamăn, frate, eu în această lume de sentimente frânte și răsfrânte. vreau…

Imagine

 

uneori Tu ești spațiul rasfrânt din visurile mele

6 gânduri despre “grav magic fin

Lasă un răspuns

