adio


da, te simt și acum contopit cu mine, îți simt și acum pancreasul cum îl atinge pe al meu, dar îți simt și inima departe de a mea, ventriculul meu stâng se simte singur. gata! acum știu foarte bine ce am de făcut: în palma mea dreaptă stau, la taclale, un număr de pastile mov, depășind cu mult cantitatea unui flacon. dar îmi voi putea duce mâna spre gură? nu știu, știu doar că am vrut să-ți zic adio! ție și întregii mele vieți, dar mai ales ție. adio falsitate, adio jocuri copilărești, adio sărut în ploaie, adio chist al rațiunii, adio lume nebună,adio gânduri malefice, adio mamă și tată, adio dragule, adio!

Imagine

ultima, ultima, ultima.

18 gânduri despre “adio

  1. Nici măcar o dată, o singură dată în viaţa ta, nu doar să nu mai scrii, dar nici măcar să nu mai gândeşti la astfel de lucruri.
    Nu îţi dăm „like”. Nu pentru că nu ţinem la tine, ci dimpotrivă.

      1. Doamneeee… Chiar nu puteai să răspunzi mai repede ????
        În viaţa vieţilor tale să nu ne mai sperii aşa !!! Asta dacă ţii măcar puţin la noi.
        Dăm „like” : acum. ;)

  2. Fi optimista ! Fi tu :* oricum intotdeauna postarile sunt incarcate de emotii si transmit mult… si sa nu uitam ca viata nu e intotdeauna roz :*!

Lasă un răspuns

