frânturi


„Oare tu știi câte reacții chimice ai creat în interiorul meu? Oare tu știi câți atomi de hidrogen mi-ai descompus? Câți atomi de iubire mi-ai descompus… ”

„O să rătăcesc printre nori, o să mă așez pe unul din ei, care este mai pufos și o să-mi imaginez că… îți disec tot organismul.”

„Mi-aș dori să am o baghetă, să te fac mic mic și să te țin între palmele mele. Nu prea strâns, pentru că nu vreau să-ți rănesc corpul firav, dar nu-ți voi lăsa nici prea multă libertate, pentru a nu putea pleca. Te-aș păstra pentru mine tot restul vieții. Ți-aș face o micuță colivie din lemn de cireș pe care l-aș vopsi roșu, intens, spre vișiniu, la fel ca sângele. Ai fi al meu, doar al meu! ”

„Cromozomii mei provin dintr-un stejar puternic, dar, pe care, de-a lungul timpului, au crescut mușchi..care sunt moi. Trecerea anilor i-a făcut din ce în ce mai puțin rezistenți la orice, dar în interior mai există ceva puternic. Așa se face că ființa mea este una sensibilă, melancolică, dar încrezătoare.”

„♥ Nimic, absolut niciun sentiment nu va trece mai departe de stern, nu vor ajunge la inimă.”

Imagineevadează

2 gânduri despre “frânturi

Lasă un răspuns

