echilibru


astăzi am dat peste combinari, aranjamente, progresii, radicali, sinusuri, cosinusuri, dar nu am dat peste tine. unde ai fost? te-au extirpat?

niciodată nu o să mai permit nimic să îți ocupe locul, nici măcar pentru o fracțiune de secundă. cântecul viorilor ce se propagă în mine este etern, la fel ca iubirea mea pentru tine. ciudat, nu? știi că nimic nu e etern, nu? totul este efemer, fantomatic, trecător, chiar nul dacă stau să mă gândesc bine (dar mai bine nu o fac). 

mă gândeam la zilele trecute, trecute de mult, când noi doi nu eram ”noi”, eram doar tu și eu. ce pierdere de timp… acum suntem unul, la fel ca androginul ( dar nu în materie de iubire, poate mă contrazic spunând asta, nu știu). atunci, de mult, nu eram în stare nici să articulez câteva cuvinte, mintea îmi era îndreptată înspre toate direcțiile, și acum, chiar dacă circumstanțele mă fac să fiu tot mai împrăștiată, știu că tu îmi echilibrezi starea. ești ca un catalizator. ești vital pentru mine. ești tu, dragule.

Imagine

 

astăzi te vâd mai frumos ca niciodată, mereu.

4 gânduri despre “echilibru

Lasă un răspuns

