alegeri…


cum mă pui să aleg? cum aș putea alege între voi doi? între tine și ea? sunteți total opuși, iar ființa mea are nevoie de amândoi pentru a fi echilibrată, dar mai mult din tine. 

fără ea nu aș muri, dar nu mi-ar fi nici bine. iar fără tine, ei bine…nu mi-aș mai putea numi existența viață. știu că nu mă crezi când îți spun că te iubesc, dar chiar o fac. te iubesc din toată inima mea și nimic nu ar putea schimba acest lucru. 

îmi este frică de viitor, îmi este teamă că va veni cineva mai bun ca mine și tu o să o iubești pe ea. ea o să-ți fie prietenă, iubită, amantă, mamă, soră, ea o să-ți fie lumea, iar pe mine o să mă arunci în colțul negru al sufletului tău. nu love, nu vreau asta…nu.

Imagineo să fi mereu în sufletul meu.

 

6 gânduri despre “alegeri…

  1. nu te gandi in viitor, traieste prezentul ! Si daca el ti prieten cu adevarat, nu te va inlocui cu nimeni pt nimic :*!
    Deja e in plus sa mai zic superb.. :*

Lasă un răspuns

