tu știi ce este curajul?


spune-mi, de ce te mai iubesc? de ce-mi ocup inima cu ființa ta? de ce nu am curajul să trec peste tine?

curajul înseamnă să recunoști ceea ce ești, să nu te ascunzi după deget (oricum ți se văd ochii), după umblre ale falsității, să ai curaj înseamnă să ”dai drumu’ ” la 3 melodii la care ai muncit nopți la rând și să aștepți critici pozitive și negative, să ai curaj înseamnă să scrii la 2-3 zile un post și să lași sentimentele să treacă prin nervi până la degete, iar ele, cu o forță de necontrolat să apese pe butoanele tastaturii și să creeze o succesiune de cuvinte într-un chenar alb, apoi să aștepți ca un cititor anonim să treacă din greșeală pe acolo.

acesta este curajul, nu faptul că încerc eu să nu te mai iubesc (și nu-mi iese), nu faptul că încerc să-mi descarc inima de șocurile elecrice ce le-a încasat de la tine.

vreau să am curaj.

Imagine

 

tu știi ce este curajul? 

8 gânduri despre “tu știi ce este curajul?

  1. „spune-mi, de ce te mai iubesc? de ce-mi ocup inima cu ființa ta? de ce nu am curajul să trec peste tine?”
    Asta mi-a placut si chiar mi se potriveste. Este exact ceea ce zic si eu zilnic

Lasă un răspuns

