planuri


am plănuit să cresc, am plănuit să mă îndrăgostesc de 3 ori, am plănuit să învăț să trăiesc, dar oare viața va decurge conform planului?

planul creșterii:

am crescut. am trecut de etapa acadelei și a desenelor, mi-am încălțat prima pereche de pantofi cu toc și am purtat prima rochie de bal. 

planul dragostei:

m-am îndrăgostit pentru prima dată, dar atunci nu știam că așa se numește acel lucrul și încă nu crescusem. m-am îndrăgostit de albinuța cu care adormeam noaptea, strânsă la pieptul meu. am adorat albinuța care mă aștepta în colțul patului în fiecare dimineață când razele soarelui se jucau cu ochii mei. atunci au apărut și primele lacrimi, pentru că cineva mi-a fura albinuța, mi-a furat prima dragoste.

m-am îndrăgostit a doua oară de prima carte citită. atunci eram în proces de creștere, dar nu știam încă ce este dragostea. m-am îndrăgostit de paginile ei gălbui și de mirosul de vechi, antic. m-am îndrăgostit de cuvintele ce erau așezate pe paginile ei, de sublinieri, de puncte și virgule. până într-o zi când am făcut curat în bibliotecă, iar cartea mea a dispărut. viața mi-a furat și a doua dragoste.

m-am îndrăgostit a treia oară de tine. atunci era finalizat și procesul de creștere și știam teoria dragostei. m-am îndrăgosit de ochii tăi, de zâmbetul și de buzele tale. odată cu asta a venit și primul sărut. (nu-l pot descrie, aș strica farmecul). această dragoste persistă și astăzi, dar în ea sunt toate cele 3. cineva a încercat să te fure, dar te-am ținut strâns. viața a încercat și ea să mi te ia, dar nu am lăsat-o. lacrimi au curs și încă mai curg, dar nu este nimic. în viață suferi. asta mă duce la planul 3.

planul învățării ( să înveți să trăiești):

încă învăț.

Imagine

 

tu ce planuri ai? 

5 gânduri despre “planuri

Lasă un răspuns

