fulgi de iubire


mai știi când ți-am spus că te simt atât de puternic precum simt frigul? odată cu iarna, acest sentiment a revenit.

câțiva fulgi de nea își pierd existența pe obrajii mei roși, dar sentimentele încă există. aburii ce-mi ies pe nas și gură se pierd în aerul rece de afară, dar tu încă exiști în gândurile mele. de ce nu treci ca un anotimp? de ce mă lași încă să gust din falsitatea sentimentelor tale? de ce?

încă mai sper să vină apocalipsa ta, încă mai sper să te evapori din mine, încă mai sper să treci în altă stare, într-o stare în care îmi va fi imposibil să te recunosc…sper.

Lasă un răspuns

