avada kedavra


oamenii au dreptul să aibă secrete, chiar și între prieteni. oamenii sunt ființe care nu știu ce înseamnă cu adevărat iubirea (nu spun că eu știu), oamenii nu sunt oameni…sunt cele mai inumane corpuri cu ”suflet” pe care le cunosc. chiar și când îmi fac curățenie în gânduri rămân surprinsă de ce găsesc acolo.

de exemplu, într-o zi vroiam să-mi prin părul într-o coadă aproape de vârful capului și îmi căutam elasticul de păr. am început să mă gândesc unde l-am pus, dar am ajuns într-o parte a creierului meu pe care nu știam că o am. am găsit acolo pete de sânge, oameni morți (omorâți de mine), dorința de a vedea suferința în alții și te-am văzut și pe tine după ce mi-ai sfâșiat inima. erai închis într-un fel de cușcă, iar eu eram în fața ta, parcă dresându-te. doream să dețin măcar odată controlul asupra ta, dar ochii mei neajutorați arătau contrariul. până și după ce m-ai rănit încă mai țineam la tine. 

aceasta e puțin din partea malefică a mea. o avem fiecare, fie că recunosștem, fie că nu. 

Imagine

 

Cel mai malefic lucru ar fi să declaraţi că maleficul nu există.”-Neale Donald Walsch

4 gânduri despre “avada kedavra

Lasă un răspuns

