Moș Crăciun


prietena mea cea mai bună mi-a spus că l-a întâlnit pe Moș Crăciun la un concert, și că a întrebat de mine.

în acel timp, eu alergam descuță după tine și mi-a intrat un ciob în talpă. nu am simțit atunci durerea, dar ceva mi-a atins sufletul.

Moș Crăciun i-a spus că va încerca să-mi aducă puțină fericire, dar că nu promite nimic.

eu încă alergam după tine.

Ea l-a implorat să caute în toate colțurile lumii fericirea și să mi-o aducă, iar el s-a uitat cu ochii triști la ea și i-a spus că încearcă.

eu încă alerg.

Moș Crăciun a plecat de la concert, dar nu a spus nimic concret.

eu încă nu te-am găsit, dar am găsit ciobul. îmi era înfipt în inimă. de aceea îmi sângera atât de des. 

Imagine

Un gând despre “Moș Crăciun

  1. Un mic offtopic:- blogul dumneavoastra a primit Premiul MWB, in cadrul Premiilor MWB-luna decembrie 2012!
    Ati primit acest premiu deoarece un autor MWB v-a recomandat datorita talentului, originalitatii, pasiunii, imaginatiei, creativitatii si valorii educationale!
    Puteti afla totul despre ce inseamna acest premiu, accesand pagina aferenta pe mostwantedblog.org!
    Felicitari si bine ati venit in MWB!

Lasă un răspuns

