Leapșa


1. Povestea ultimului meu sărut : ploaie, buze și râsete. 

2.Una din obsesiile mele: tu

3.Cum era viata mea acum un an: mai puțin stres

4.Ce voiam sa fiu când eram mic/mică: astronom

5.Una din fricile mele: să te pierd

6. Cu câte persoane am împărțit patul și perna: câteva, dar nu cine trebuie

7.Locul cel mai ciudat în care am facut sex: hmm…în capul meu. (wtf?!)

8.Ce contează pentru mine cel mai mult: nimic

9.Cum a fost primul sărut: nu știu, era acompaniat de vodcă

10.Cum îmi voi numi viitorii copii: nu vreau copii, dar dacă e să fie Selena și/sau Ciprian

11. 10 lucruri de pe lista mea de cumparaturi: hmm..țigări x 10

12. Unul din obiceiurile mele proaste: uneori sunt sufocantă

13. Unde aș vrea sa fiu acum: lângă tine

14. Cu cine as vrea sa fiu acum: cu tine

15. Cea mai sexy persoana la care ma gândesc acum: hmm…M.C.

16. Unde sunt peste 5 ani: la ora asta, sper că în pat.

Lasă un răspuns

