prinți și prințese


vreau să avem un loc al nostru, unde nimeni să nu ne invadeze spațiul, lumea.

tu o să fi un prinț grijuliu, iar eu o prințesă simplă, iubitoare. o să avem o micuță prințesă pe care o vom numi Selena și o să o iubim la nebunie. va avea parul cărlionți (lejeri), tenul creol și ochii verzi. va veni la noi și ne va spune cât de mult ne iubește, iar noi îi vom adora stângăcia vorbirii. o să avem un micuț castel în care ne vom duce viața, cu o grădină mare în spate și niște fântâni cu păsărele care ne vor încânta auzul.

apoi, peste mult timp, un așteptat pretendent va veni să-ți ceară mâna ficei tale, iar tu o să-ți aduci aminte de adolescența noastră și vei ezita puțin, la fel cum a ezitat și tatăl tău. eu te  voi îmbuna spunându-ți că, din când în când, este bine să ai încredere în oameni. atunci tu-mi vei prinde capul între mâini și, sărutându-mă ușor pe frunte, îmi vei spune: ”mulțumesc

Lasă un răspuns

