contabilitate


”viața este contabilitate” – N.A.

da, ar trebui să învăț și eu puțin să-mi egalez activul și pasivul bilanțier.

nu tu mă deții, lumea mă deține. sunt un minuscul punct într-o multitudine de alte infinite puncte. și eu, am avut norocul (sau ghinionul) să mă întâlnesc cu tine, alt punct tot la fel de nesemnificativ pentru lume, dar lumea pentru mine. înțelegi? eu sigur înțeleg, chiar dacă alții nu. 

în seara aceasta nu o să-mi revărs aici suferințe și stări efemere, o să-ți dedic ție o propoziție, un paragraf, un text, poate chiar viața…pentru că te iubesc. chiar te iubesc, fie că mă crezi sau nu. doar atât am vrut să știi.

Imagine

2 gânduri despre “contabilitate

Lasă un răspuns

