heartbeat


mi-am dat seama că aștept lucruri de la oameni în timp ce eu nu fac nimic pentru ei…

lacrimile-mi curg și-acum șiroaie în timp ce tu te gândești la ea…iar eu stau singură și-mi plâng de milă. poate nu am făcut nimic pentru tine, sau nu știu, poate am făcut…dar asta nu înseamnă că trebuie să mă iubești mai puțin sau deloc.

frica-mi este între coaste, chiar sub inimă, și nu mă lasă în pace. deloc. îmi e teamă că o să te pierd, îmi e teamă că vei pleca și mă vei lăsa singură în lumea asta care se joacă cu mine așa cum vrea ea. nu suport viața fără tine. nu vreau așa.. îmi pare rău.

Imaginete iubesc mai mult ca orice pe lumea asta.

 

Lasă un răspuns

