moartea Adei


cândva mi-ai spus că reprezint totul pentru tine, că sunt lumea ta.

vreau să-ți prezint trei etape cruciale din viața mea.

viața mea înainte de a te întâlni:

eram o fată obișnuită, cu gânduriile și emoțiile ei, care spera ca într-o zi să-și atingă steaua, și cu mâna ei pufoasă să-i simtă orbitele și să se bucure de ele. atunci nu-mi curgeau atâtea lacrimi, atunci zâmbetul ce-l port astăzi era adevărat. pe atunci eram Ada. apoi te-am întâlnit…

întâlnirea:

o zi obișnuită, nimic ciudat, doar Ada care pășea nesigură pe un hol imens și niște ochi de culoarea chihlimbarului care așteptau să se intersecteze cu ai ei. ne-am apropiat unul de celălalt, iar umărul tău l-a atins pe al meu (clișeic sau nu), ți-ai cerut scuze și ai continuat să mergi. atunci a murit Ada.

viața mea după întâlnirea cu tine:

acum sunt Rucsi, fata roșcată careia-i curg lacrimi din orice prostie îi spui, fata căreia îi este frică de viitor, fata căreia îi este frică să-și mai caute steaua. Rucsi este mult mai sensibilă și vulnerabilă, dar mult mai devotată. ar face orice pentru tine. totuși, de ce ai omorât-o pe Ada? nu puteai să trăiești cu amândouă?

Imagine

5 gânduri despre “moartea Adei

Lasă un răspuns

