sfârșit=început?


2012. m-ai secat de viața, mi-ai dat energie, mi-ai stors lacrimi din ochi cum nici un an n-a mai făcut-o, mi-ai pus zâmbete pe buze cum nici o altă multitudine de zile n-a făcut-o. 2012. m-ai format.

la sfârșit de 2011 îți ceream să-mi dai adrenalină, să mă faci să simt că trăiesc, să mă treacă fiori ori de câte ori conturez o acțiune. ai îndeplinit cerințele (poate puțin prea bine).

2013. sper să fi cu noroc. speri să-mi oferi tot ce am nevoie, atât profesional cât și personal. sper să nu-mi mai curgă atâtea lacrimi, sper să nu mai am atâtea dezamăgiri. 2013. tu trebuie să fi anul meu.

Imagine

photo

Happy New Year, bitches!

7 gânduri despre “sfârșit=început?

Lasă un răspuns

