pe un deal în Paris


știi că am vorbit cu tine despre furtul unei rochii de mirese, de culoare crem, floricele vișinii pe corset și o escapadă la Paris?

ai spus că ne vom trăi iubirea interzisă acolo și că nimic nu ne va putea opri să admirăm stelele în fiecare noapte. vreau să punem în practică acest plan.

dar cu ce-ți e diferit dacă am pe mine o pereche de blugi roși, teniși în picioare și un tricou uzat? și ce dacă totul se întâmplă pe dealul din spatele blocului meu? nu tot așa ne vom putea trăi iubirea? nu tot așa am admira stelele?

ne-am face o căsuța din iubire și respect, pe care nimeni și nimic nu va fi în stare să o doboare.

vom fi noi doi, mereu. fie aici, fie la Paris, eu te voi iubi mereu.

Imagine

Lasă un răspuns

