halucinații


mi-ai promis că vei fi acolo când nimeni nu va fi…mi-ai promis că mă vei iubi indiferent de ce se va întâmpla…

șchiopătez încet pe gresia rece. mă doare groaznic piciorul, iar genunchiul îmi sângerează. tricoul îmi este sfâșiat și inima la fel. pe jos este plin de cioburi, iar talpa piciorului meu le găsește pe toate. încerc să ajung la tine, dar ești atât de departe. tu de ce nu depui nici un efort? nu știu ce să mai fac…

ei bine, cred că-mi vor arăta câinele și oamenii care apar la mine în cameră de fiecare dată când am o durere de cap.

Imagine

5 gânduri despre “halucinații

Lasă un răspuns

