ferestre


suntem singuri. mereu. ne naștem, trăim și murim singuri. doar noi cu noi. da, așa este. ne avem doar pe noi și nimic altceva.

mă gândesc mereu la cât de dependentă sunt de tine și la tot ce aș face să te țin lângă mine. ți-am creat un loc al tău pe care nimeni nu îl poate ocupa, dar tu nu prea vrei să-l ocupi. ce pot face în acest sens? nimic, totul depinde de tine.

mă apasă sternul, simt greutatea cum îmi apasă corpul. așa cum spunea un citat, durerea este ca și o fereastră care se deschide când vrea ea, iar noi nu putem face decât să tremurăm.

eu cred că tremur de prea mult timp.

fă ceva, inchide fereastra!

Imagine

 

știi care e diferența dintre noi doi?

dacă ai pleca din viața mea n-aș mai putea fi eu, dar tu ai rămâne același. 

Lasă un răspuns

