protocol operator


hai să te fac mai…uman.

o să fac o incizie de-a lungul corpului tău. am șters sângele ce a curs în plus (oare de ce era negru?) și am luat inima ce urma să ți-o pun în partea stângă. am așezat-o la locul ei, acolo unde trebuie să fie, iar ea a început să bată (sângele s-a făcut roșu). plămânii au început să facă acea mișcare de sus-jos, iar coastele ți s-au depărtat pentru a lăsa loc sentimentelor să intre.

am ajuns la stomac și acolo am așezat niște fluturi cu numele meu gravat pe aripioare, pentru ca tu să mă iubești așa cum te iubesc eu.

pe degetul inelar al mâinii stângi ți-am tatuat o nota muzicală, pentru a fii în lumea ta.

cam atât pentru astăzi, te închid. sper să fii mai uman.

Imagine

 

4 gânduri despre “protocol operator

Lasă un răspuns

