R.R.T.


acum ai omorât-o şi pe Rucsi. e momentul să o cunoşti pe Reasilvia. tu ai vrut-o.

dacaă vrei ca între noi să fie război, o să fie. nimic nu mă mai poate opri să-ţi smulg şi eu inima din piept, la fel cum ai făcut tu cu a mea. o să ţi-o arunc cât pot de tare şi atunci poate vei simţii şi tu durere.

o să îţi rup fiecare coastă, o să o ascut şi o să ţi le înfig în spate. o să-ţi zdrobesc femurul cu furia ce o simt în momentul de faţă, iar tu o să-ţi plângi de milă şi o să mă implori, la fel cum făceam şi eu de fiecare dată când îmi reporşai ceva, iar eu cu orgoliul ce l-am construit din suferinţe, o să îţi spun „NU, meriţi mai mult de atât”.

apoi, o să te iau şi o să te mototlesc şi o să te arunc atât de departe de mine şi de sufletul meu încât nimic nu te va putea aduce înapoi.

Imagine

te urăsc.

                                                -Rucsandra Reasilvia Tudoran

2 gânduri despre “R.R.T.

Lasă un răspuns

