unuopt


18. ar trebui să mă schimbe în vreun fel acestă vârstă? ar trebui să mă maturizez sau ceva de genul acesta? încă mai am dreptul să fiu copil, nu?

toată viața am așteptat acest lucru, să pot lua decizii de una singură, să am responsabilități, să pot spune că ”eu singuă am făcut asta”. dar oare acum e momentul? nu știu, viața o să-mi arate acest lucru.

tu…tu ai fost alături de mine mereu. la bine, rău. dar eu? eu am fost?

acum stau și calculez, și-mi dau seama că da. chiar am fost. dar poate tu nu ți-ai dat seama.

în fine, începe ploaia. merg să-mi spăl corpul de păcate.

”nimeni nu-mi stă în drum!”

6 gânduri despre “unuopt

Lasă un răspuns

