-R.


simt cum lumea mea se prăbușește. paharele de șampanie nu au ajutat la nimic, doar au instala o greață urâtă.

băgami-aș pula, ce-i aici? lasă-mă dracu-n pace, durere stupidă, lasă-mă să simt și eu fericirea în vene.

nimic din ce fac nu e bine, nimic din ce zic nu e bine, atunci ce pula mea e bine?

se pare că ploaia nu m-a ajutat să-mi spăl păcatele, sau poate nu am avut prea multe, iar ploaia le-a înrăutățit. ce-i atât de greu să mă iubești cum te iubesc și eu? ce?!

mai bine plec, mă așteaptă trenu. nu-mi mai arde de viață.

Imagine-și așa va fi mereu. 

 

Lasă un răspuns

