întuneric


ți-am spus că o să-ți mușc din inimă, dar mi-ai spus că nu am de ce să te mușc.

astăzi am pășit în întuneric și nu a venit nimeni cu mine. am rămas singură, ca de obicei, dar nu m-am supărat. am învățat să revin la lumină, unde bineînțeles. mă așteptai tu. dar eu te-am ocolit. pentru prima dată te-am ocolit. nu mi-a mai păsat de tine. dar acest lucru nu a durat decât 5 secunde. nici mai mult, nici mai puțin. m-am întros și am sărit în brațele tale, ți-am sărutat obrajii, iar tu fruntea.

de ce nu sunt rezistentă la tine?

Imagine

Lasă un răspuns

