te…


mi-am strâns părul într-o coadă și am plecat grăbită spre Spital. m-am lovit de ușa când am încercat să întru, dar nu realizez decât acum când văd vânătaia. 

am ajuns în salonul tău, iar tu erai plin de tuburi și fața parcă nu mai era a ta. ți-am atins-o ușor cu vârful degetelor, iar ochii tăi s-au deschis ușor.

”ești aici”, ai spus cu un glas din altă lume.

”mereu”, am spus eu cu plânsul între buze. 

te-am prins de mână și am încercat să-ți transmit ceva bine din starea mea. atunci, tu ai deschis gura cu gândul sa-mi spui ceva:

”te….”

piuitul aparatului din spatele meu arăta o linie continuă, iar medicul a venit în grabă. cineva mă ținea de mâini și nu am mai putut să ajung la tine. te vedeam cum te zbați între viață și moarte…iar eu nu puteam face nimic.

Imagine

Lasă un răspuns

