trupuri, suflete, oameni


se spune că oamenii sunt suflete, care au corpuri. eu cred că ei sunt o combinație între cele două. dar ce faci când ai mai mult suflet? ce faci când sentimentele te cuprind de mâini și de picioare și nu-ți mai dau drumul? știe cineva? dacă știe, îl rog să-mi spună și mie.

în alchimia mea, există mai mult suflet. mult prea mult suflet, mult prea mult sentiment. de ce? nu știu. poate așa trebuie să fie, poate într-o zi îmi va fi de folos, dar acum nu. 

o prietenă spunea că aceste lucruri ne definesc, suferințe, bucurii, nervi, zâmbete. eu cred că aceste lucruri ar trebui să fie echilibrate, direct proporționale. la mine…la mine sunt invers proporționale..cu cât crește nivelul de suferință, cu atât scade fericirea. și în ultimul timp, suferința crește. 

poate așa e viața, poate asta chiar ne face oameni. sau poate așa devenim neoameni.

Imagine

Lasă un răspuns

