schimbări


știi cum e când lumea ta se prăbușește și nimeni nu e acolo să te ajute să o clădești din nou?

am trecut prin multe stări radicale, am trecut rapid de la una la cealaltă. atunci cum te aștepți ca eu să fiu aceeași ca acum doi ani? și eu, idioata, cum mă aștept ca tu să fii același ca acum doi ani, după câte schimbări au fost în viața ta?

suntem la vârsta la care schimbarea este cuvântul care ne definește, acum aflăm cu adevărat cine suntem, acum facem cele mai multe greșeli și încercăm să învățăm din ele. acum au loc cele mai mari dezamăgiri, cele mai grandioase bucurii, acum ne metamorfozăm.

suntem ca și omizile.

Imagine

nu mă judeca astăzi. mâine aș putea să fiu un fluture.

9 gânduri despre “schimbări

  1. Eu te înţeleg perfect! Schimbarea este iminentă, te loveşte pe neaşteptat şi din plin. Nici nu te aştepţi şi te simţi atât de vulnerabile…Dar să ştii că toate schimbările sunt spre bine şi uneori, chiar dacă nu-ţi dai seama ele te ajută să creşti.

Lasă un răspuns

