basm


am început să gust viața puțin mai devreme decât ar fi trebuit. am avut parte de experiențe plăcute și neplăcute, dar cine a spus că e ușor?

gura mi-a schițat zâmbete, din ochi mi-au curs lacrimi, am făcut nebunii, am făcut lucuri normale, am iubit, am fost iubită, am trădat și am fost trădată. nu mi-e rușine să o recunosc, pentru că asta sunt, chiar dacă alții mă văd plină de falsitate.

tot timpul am fost sinceră cu mine și nu am ascuns nimic care mă definește.

îmi ador prietenii, nu-mi suport unele cunoștințe și aș fi în stare să modific traiectoria planetei dacă asta mi-ar face apropiații fericiți. sper că și ei simt la fel, sper.

tind să cred că fiecare, în lumea asta mare, are o jumătate. și dacă nu o găsesc eu, sper să mă găsească ea pe mine. încă sunt în aceea călătorie inițiatică, în care Spânul îmi aruncă în față greutăți, iar eu încerc să trec de ele, cu prietenii lângă mine. tot ce mă motiviează este finalul basmului, al vieții. momentul acela în care, cred, că te uiți în urma ta și încă reușești să fii cu capul sus.

viața nu e ușoară, dar e frumoasă. și tu o poți face extraordinară.

Imagine

fă-ți singur finalul de poveste.

Lasă un răspuns

