cristal


momentele prin care trece lumea și ființa mea interioară sunt greu de înbunătățit, dar e bine când își face loc în viața mea câte un zâmbet.

cu palma ta, ai luat cristaul lumii mele și l-ai fărâmițat în mii de bucățele, dar nu mi-a păsat. tu aveai lumea mea în mâini și asta era tot ce conta. apoi, ai aruncat bucățelele pe jos, iar cu trecerea timpului bucățelele s-au împrăștiat, iar sufletul meu s-a rupt și mai tare. doare, să știi.

dar astăzi, în dimineața acesta, m-a trezit altceva decât cântul păsărilor tehnologice. era un ” te iubesc”. două bucățele din cristal s-au lipit.

Imagine

 

în câte dimineți ai fost trezit de un ”te iubesc ” ?

2 gânduri despre “cristal

Lasă un răspuns

