număr


când am scirs ”Jurnalul unei schizofrenice” nu am crezut că o să ajung până acolo.

număr, număr, număr
număr pași
număr oameni
număr puncte
număr stele
număr fantome
număr voci
număr, număr, număr

cică ei o numesc tulburare obsesiv-compulsivă
eu îi zic simplu, obsesie.

te-am numărat și pe tine
erai unu
m-am numărat și pe mine
eram unu
ne-am adunat și
eram doi
de ce nu eram tot unu?

am prins între degetele mâinii drepte o lamă
și mi-am maltratat venele de la stânga
până când viermele din ea nu s-a mai mișcat,
apoi am curățat sângele.

acum miros stelele.

Lasă un răspuns

