Leapșa (3)


1. Ce alegi între blog şi a călători?
blog, clar.

2. Cine/ce te salvează de o zi oribilă?

de obicei BFF. always. :)

3. Ce îţi place să citeşti?

în ultimul timp citesc orice, nu contează dacă îmi place sau nu. citesc pur și simplu.

4. Haine sau pantofi – alege una şi spune-mi de ce.
în momentul de față sunt în criză de amândouă, dar aleg pantofi. de ce? terapie pentru suflet.

5. Unde ai vrea să te muţi?
mă gândesc să rămân în țară, dar cine știe ce ne rezervă viitorul.

6. Ai întâlnit dragostea adevărtată?
nu, și nu cred că asta este uman posibil. poate doar o iluzie a dragostei.

7. Care este cel mai ciudat loc unde te-ai ascunde cu prietenul tău?
hmm, cred că deja am fost în cele mai ciudate locuri!

8. Care este numărul maxim de prieteni care pot dormi la tine peste noapte?
din perspectiva mea sau a spațiului? :))

9. Cea mai bizară călătorie a fost…
…cea care nu a avut loc încă.

10. Asculţi muzică de obicei?
sunt tot timpul cu mp3-ul în urechi, so…

11. Descrie-ţi viaţa în 5 cuvinte.

zâmbete, lacrimi, sentimente, prieteni, sperațe.

 

11 lucruri despre mine:

  1. sunt isterică când nu îmi convine ceva
  2. plâng mult
  3. râd mult
  4. citesc mult
  5. iubesc, prea mult
  6. îmi place ploaia
  7. îmi place ciocolata
  8. urăsc căpșuniile
  9. vreau să devin medic 
  10. vorbesc muuult la telefon
  11. cred în Dumnezeu 

Imagine

și acum, întrebările mele:

  1. Care-i cel mai mare vis al tău?
  2. De ce te-ai apucat de blogging?
  3. Pentru cine ai face orice în lumea asta?
  4. Ploaie sau soare?
  5. Ciocolată sau vanilie?
  6. Dacă ai afla că mori astăzi, ce ai face? (3 lucruri).
  7. Îți plac stelele?
  8. Cum vezi viitorul?
  9. Care este cel mai frumos lucru pe care l-a făcut cineva pentru tine?
  10. Crezi în dragoste la prima vedere?
  11. Un personaj preferat și de ce?

so, leapșa merge mai departe la …cine e doritor . 

p.s. mulțumesc Teodora.

Un gând despre “Leapșa (3)

Lasă un răspuns

