suflete


astăzi am făcut o mică plimbare la un suflet. am urcat în autobuz şi cu o melodie-n căşti care-mi descria perfect starea şi vremea de afară, am început să observ oameni. niciodată nu am stat să mă uit la ei, la expresile de pe feţele lor, la gesturi, la nimic.

majoritatea sunt trişti, cu ochii plini de nopţi nedormite şi gânduri spânzurate de marginile gurilor. astăzi, în autobuz, nu am văzut nici un zâmbet, nici măcar unul, cât de mic. toţi sunt măcinaţi de gânduri, claustrofobi într-un mediu care ar trebui să definească libertatea şi dorinţa de a trăi. ei mi-au definit starea de azi, nu tu-Dumnezeu al lumii mele, ei mi-au arătat că pot exista probleme mai mari decât aşteptarea unui sms.

Imagine

Lasă un răspuns

