condimente dulci


astăzi mi-am condimentat puţin ziua, sau să zic mai bine că am îndulcit-o? decideţi voi.

mi-am lăsat iubirea să-mi curgă prin pori, era cât pe ce să-mi dea lacrimile, dar m-am ţinut tare. te-am văzut cum aruncai cu vorbe grele şi suctul meu nu le mai putea proteja. inima mi-e deja rănită, de ce mai arunci şi tu în ea?

oricum, la sfârşitul actului al 4-lea, ţi-am dat puţin de gândit, am folosit ceva ce noi, oamenii, numim răzbunare. şi ştii ceva? mi-a plăcut al naibii de mult. a fost ca atunci când buzele tale le-au atins pentru prima dată pe ale mele, ca atunci când mâna ta şi-a făcut loc în părul meu, ca atunci când nasul tău îmi tampona gâtul…fiori. asta e. am simţit fiori.

e de bine sau de rău?

4 gânduri despre “condimente dulci

Lasă un răspuns

