umbrele


astăzi mi-am tâtârt corpul printre umbrele, multe umbrele. ploaia şi-a făcut loc şi în această zi printre noi şi ne-a inundat sufletele. la un moment dat, mi-am adunat imaginaţia şi am urcat deasupra oamenilor cu umbrele. erau multe, sute poate. dar oare ce ascund aceste umbrele?

ascund suflete, gânduri, zâmbete, bucurii, lacrimi, tristeţe. ascund un te iubesc, un oare mă va suna azi?

noi ne ascundem sub umbrele, de parcă ele ne-ar feri de toate, dar umbrelele nu ne feresc nici măcar de ploaie.

ai pantofii murdari, nu?

Imagine

Lasă un răspuns

