scrisul pentru mine


Dacă nu scriu, leşin. – Tudor Chirilă

da, cam acelaşi sentiment îl am şi eu. scriu tot timpul, pe şerveţele, pe telefon, în spatele caietelor, în palmă..peste tot, depinde ce am la îndemână.

scrisu-i medicament, asta-i sigur. paracetamol pentru răceală, depakine pentru epilepsie, kreon pentru buna funcţionare a pancreasului şi scris, ei bine, scrisul pentru suflet.

am dat de oameni care ascultă muzică, oameni care cântă, oameni care dansează, oameni care vorbesc, oameni care dorm, oameni care visează, dar noi ăştia care scriem suntem altfel. nu ştiu, poate-i doar o idee aiuria de-a mea, dar chiar suntem altfel, vedem altfel lucrurile, simţim altfel lucrurile. de ce? nu ştiu, poate aşa ne e scris pe suflet.

Imagine

Lasă un răspuns

