povestea Îngerului


de mult nu ţi-am mai zis cum mă simt. de mult nu ţi-am mai explicat cum gândurile-mi stau parcă spânzurate-n neant. frica blochează, ştii?

a fost odată un Înger, al cărui misiune a fost să restituie Pământenilor pacea. S-a pregătit ani la rând pentru acea zi, de 34 Morembrie – zi ce stă sub zodia morţii. ultima Lui lecţie a fost să vadă răboiul dintre locuitorii Pământului. atunci, în ziua aceea, Îngerul a simţit frica, iar pacea nu a mai fost redată niciodată.

ţi-am zis că frica blochează. şi nu-ţi spânzură doar gândurile, îţi spânzură şi Sufletul.

Imagine

Un gând despre “povestea Îngerului

Lasă un răspuns

