negare


mi-am tras sandalele în picioare şi am ieşit afară. mi-am aprins o ţigară şi am tras cu putere din ea. hmm..libertate (sau nu ?). m-am aşezat pe o bancă şi un înger sau diavol (încă nu am aflat) a venit şi m-a întrebat de tine. m-a întrebat dacă ţin la tine, dacă te iubesc, dacă aş face orice pentru tine, iar eu…eu am spus nu. de ce? nu ştiu, habar n-am, încă mă întreb şi eu.

dar să ştii că doare, atât de tare doare. am în gât un nod ce nu-mi dispare nici cum… te-am renegat şi nu ştiu de ce! te-am făcut uitat pentru câteva secunde, te-am negat, chiar dacă ştiam că eşti acolo şi încă ştiu. dar oare de ce am făcut asta? de ce nu am spus adevărul despre tine? aproape că m-am prefăcut că nu te cunosc…

mi-e frică să nu te pierd…şi nu pentru că te-ar lua altcineva, ci pentru că nu ştiu eu să te păstrez.

2 gânduri despre “negare

Lasă un răspuns

