pervaz, oameni


m-am aşezat cu fundul pe pervaz şi am început să privesc oamenii. mi-am aprins un Kent şi am continuat să privesc. câtă durere sau câtă fericire zace-n ei, câte vise au, dar cel mai important, câte vor fi împlinite?

îmi suna telefonul, îl iau în mână şi îţi văd numele afişa pe ecran, dar ceva nu mă lasă să-ţi răspund, aşa că il pun şi pe el pe pervaz şi mai trag un fum din ţigara mea, aproape gata.

o lacrimă îşi face loc în colţul ochiului meu, iar mâna dreapta, cu un gest mecanic, o şterge.

mi-e dor de tine. de vechiul tu. 

 

You never really can fïx my heart

2 gânduri despre “pervaz, oameni

Lasă un răspuns

