confesiuni


gata, uite, o spun, o spun cu voce tare.

te plac, te-am plăcut din prima zi când te-am văzut. îmi sarea inima din piept când vedeam că apare numele tău pe ecranul telefonului meu.

iubesc să mă pierd în ochii tăi, iubesc să-ţi simt mâna cum îmi cuprinde mijlocul şi respiraţia ta dă târcoale urechilor mele. iubesc să-ţi simt parfumul cum îmi invadează nările.

tremur. pur şi simplu tremur. încerc să mă opresc, dar nu pot. am emoţii când sunt în preajma ta, îmi transpiră palmele şi spun lucruri tâmpite. 

nu ştiu ce se întâmplă cu mine. cineva mi-a spus că gândesc prea mult, dar cum altfel să aflu dacă tu eşti acela? să mă las purtată de sentimente? am mai făcut asta, şi nu am ajuns bine.

poate ar fi mai bine să lăsăm luna şi stelele să decidă pentru noi, asta în cazul în care există noi.

Imagine

5 gânduri despre “confesiuni

      1. da faza e că nu vreau să regret!!
        oricum, nu regret nimic din ce am făcut, doar ce nu am făcut !

Lasă un răspuns

