lecţii


în fiecare zi învăţăm ceva nou.

azi am învăţat că trebuie să iubeşti necondiţionat, dar nu prea multe persoane. oamenii sunt foarte fragili şi oricât de duri ar fi, ceva îi face uman. tind să cred că este iubirea. trebuie să fii atent, să nu cumva să rupi vreo legătură sau să descompui vreun atom de iubire. atunci, când acest lucru se întâmplă, ceva se schimbă. oamenii se schimbă. doar atunci se schimbă oamenii, când sunt răniţi, nu când promit că fac asta.

mi-a fost dat să aud astăzi o frântură dintr-o convorbire telefonică a unei colege de liceu, care suna cam aşa: dar eu n-am avut încredere în tine? nu te-am iubit destul de mult? sincer să vă spun, am fost foarte curioasă să aud ce se întâmplă la celălalt capăt al firului, dar nu am auzit.

m-a pus pe gânduri întrebarea strigată de acea fată. dacă nu l-a iubit destul, sau dacă l-a iubit prea mult?

azi am învăţat că, chiar dacă iubeşti necondiţionat, trebuie să-ţi controlezi iubirea.

Imagine

tu ce ai învăţat azi?

fd

10 gânduri despre “lecţii

      1. eu cred ca iubirea trebuie doar traita si lasata libera, asa cum vine. iubirea din sufletul fiecaruia nu trebuie tinuta in frau, ci doar revarsata asupra celor care se lasa iubiti.

      2. da, dar foarte putini se mai lasa iubiti.
        oricum, eu ma refer la alt fel de control…:)

      3. eu mi-am dat seama ca tipul ala de indiferenta nu face bine in nicio relatie, ba chiar indeparteaza. acum depinde de fiecare

Lasă un răspuns

