blocaj


nu mai pot să scriu, pur şi simplu nu pot să scriu. încep să scriu ceva, şterg, iar scriu, iar şterg şi ciclul se repetă la nesfârşit. 

e ciudat cum că zic asta chiar prin scris, dar altfel nu ştiu cum. 

aş vrea să spun despre cum ţi-am simţit mâna încolăcită în jurul mijlocului meu şi cealaltă o ţinea strâns pe a mea, dar nu găsesc nici o modalitate frumoasă de a o spune. nu cum vreau eu. 

cred că mi-ai furat din abilitatea asta, sau cel puţin ceea ce credeam eu că e o abilitate. de când ai intrat în viaţa mea totul s-a schimbat. nu mai pot face nimic bine din ceea ce făceam înainte. 

tu nu te-ai blocat?

Imagine

Lasă un răspuns

