vreau petrecere surpriză!


am leşinat azi în faţa ta. poate că încă stăteam în picioare, dar sigur am leşinat. m-a readus la realitate doar zgomotul traficului de la acea oră de vârf. ai încercat să mă omori, dar se pare că Universul mă vrea încă aici. oricum sunt plecată de mult timp.

moartea este ca o petrecere surpriză. nu ştii niciodată când vine. intri într-o cameră în care nici cel mai mic fircel de lumină nu pătrunde şi dintr-o dată cineva-ţi urează bun venit. iar tu, tu rămâi cu faţa alungită, care nu mai este în stare să creeze nici un rid. acum nu mai poţi face nimic, petrecerea deja a început, iar organele tale încep să cedeze unul câte unul. nici măcar şampania otrăvitoare din pahar nu te face să mai simţi ceva.

vreau şi eu o petrecere surpriză.

Imagine

Lasă un răspuns

