plimbare


m-ai lăsat fără nimic, dar un nimic dureros. foarte dureros.

mi-au luat căldura de pe buze, iubirea din inimă, bunătatea din suflet şi te-ai dus. fără nici un cuvânt. aşa ceva nu se face. niciodată. 

ţi-am împletit gheaţa şi ţi-am transformat-o în foc, te-am ridicat şi te-am înălţat înspre Infinit, dar am uitat că încă nu ştiu dacă iubirea şi Infinitul se întâlnesc. ţi-am adunat şi câteva stele, până şi o nebuloasă şi le-am cusut de încheieturile tale. a curs puţin sânge, dar nu a durut pentru că l-am şters cu lacrimi de-ale mele. se pare că nu a fost de ajuns.

Imagine

 

2 gânduri despre “plimbare

Lasă un răspuns

