droguri şi alcool


încep să înţeleg sensul cuvântului dependenţă. ştiu că de un an şi ceva am renunţat la alcool (ultima beţie m-a dat rău peste cap, plus că tratamentul ce-l urmez nu este în relaţii bune cu alcoolul), iar de droguri nu mai zic nimic. au trecut câteva luni de când nu am mai consumat. şi da, doar acum înţeleg ce înseamnă dependenţa, nu când le foloseam, pentru că acum le simt cel mai mult lipsa. îmi este dor de senzaţia aceea de instabilitate în picioare pe care o ai după 5-6 shot-uri de tequila, deshidratarea creeată de votca şi sucul de mere sau durerea de cap ce-ţi aminteşte că ai băut câteva beri cu o seară în urmă. *

am crezut că am depăşit acea zisă perioadă de sevraj, dar în realitate eu nici nu am trecut prin ea. nu am ajuns la un stadiu de depăşire a dependenţei, eu încă sunt dependentă.

Imagine

 

*înlocuiţi cuvintele alcool şi droguri cu : sărut, îmbrăţişare sau orice altceva care face parte din campul semantic al iubirii.

2 gânduri despre “droguri şi alcool

Lasă un răspuns

